DSpace DSpace 日本語
 

長崎県立大学学術リポジトリ >
経済学部論集 >
第49巻 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10561/1219

Title: リスク認知がリスク受容に及ぼす影響について -リスク受容概念を含めたブランド・店舗選択行動モデルの構築へ向けた実証研究-
Other Titles: The Effect from Perceived Risk to Risk Accecptance -A Empirical Research toward the Construction of Brand/Store-Choice Model including the Risk Acceptance-
Author: 大田, 謙一郎
Author's alias: OTA, Kenichiro
Issue Date: 30-Mar-2016
Publisher: 長崎県立大学
Shimei: 長崎県立大学経済学部論集
Volume: 49
Issue: 4
Start page: 219
End page: 233
ISSN: 1884-1104
Keywords: リスク認知
リスク受容
情報探索行動モデル
Perceived Risk
Risk Accecptance
A model of Information Search Behavior
URI: http://hdl.handle.net/10561/1219
Appears in Collections:第49巻

Files in This Item:

File Description SizeFormat
v49n4p219_ota.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Nagasaki Prefectural University attached library