長崎県立大学学術リポジトリ >
長崎県立大学論集(経営学部・地域創造学部) >
第52巻 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10561/1449
|
Title: | メディアの信憑性とその利用意向―食品リスクの購買行動を前提として― |
Other Titles: | Media Credibility and Intention to Use the Media As a Premise Purchasing of Food Risks |
Author: | 大田, 謙一郎 |
Author's alias: | OTA, Kenichiro |
Issue Date: | 30-Jul-2018 |
Publisher: | 長崎県立大学 |
Shimei: | 長崎県立大学論集(経営学部・地域創造学部) |
Volume: | 52 |
Issue: | 1 |
Start page: | 33 |
End page: | 49 |
ISSN: | 2432-3861 |
Keywords: | 信憑性 メディア 消費者行動 Credibility Media Consumer Behavior |
URI: | http://hdl.handle.net/10561/1449 |
Appears in Collections: | 第52巻
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|