長崎県立大学学術リポジトリ >
長崎県立大学論集(経営学部・地域創造学部) >
第55巻 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10561/1832
|
Title: | 地域活性化におけるマーケティングとイノベーション: 随伴的結果に注目して |
Other Titles: | Marketing and Innovation in Regional Revitalization : Focusing on the Concomitant Results |
Author: | 木田, 世界 |
Author's alias: | KIDA, Sekai |
Issue Date: | 30-Mar-2022 |
Publisher: | 長崎県立大学 |
Shimei: | 長崎県立大学論集 (経営学部・地域創造学部) |
Volume: | 55 |
Issue: | 4 |
Start page: | 15 |
End page: | 19 |
ISSN: | 2432-3861 |
Keywords: | 地方創生 持続可能性 保守主義 観光 |
URI: | http://hdl.handle.net/10561/1832 |
Appears in Collections: | 第55巻
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|