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http://hdl.handle.net/10561/1219
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Title: | リスク認知がリスク受容に及ぼす影響について -リスク受容概念を含めたブランド・店舗選択行動モデルの構築へ向けた実証研究- |
Other Titles: | The Effect from Perceived Risk to Risk Accecptance -A Empirical Research toward the Construction of Brand/Store-Choice Model including the Risk Acceptance- |
Author: | 大田, 謙一郎 |
Author's alias: | OTA, Kenichiro |
Issue Date: | 30-Mar-2016 |
Publisher: | 長崎県立大学 |
Shimei: | 長崎県立大学経済学部論集 |
Volume: | 49 |
Issue: | 4 |
Start page: | 219 |
End page: | 233 |
ISSN: | 1884-1104 |
Keywords: | リスク認知 リスク受容 情報探索行動モデル Perceived Risk Risk Accecptance A model of Information Search Behavior |
URI: | http://hdl.handle.net/10561/1219 |
Appears in Collections: | 第49巻
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