長崎県立大学学術リポジトリ >
ブラウズ : 著者 クック, メロディ
検索結果表示: 1 - 5 / 5
発行日 | タイトル | 著者 |
2003年12月20日 | Concurrent Teaching of Academic Reading and Academic Writing: Bridging the Gap | COOK, Melodie; クック, メロディ |
2005年12月20日 | Gender Bias in Language Textbooks | COOK, Melodie; クック, メロディ |
2004年12月20日 | "I wanted to read 'Last of the Mohicans'" : Extensive Reading in a Japanese University Context | COOK, Melodie; クック, メロディ |
2006年12月20日 | THE MULTIDIMENSIONAL MODEL, PROCESSABILITY THEORY AND THE TEACHABILITY / LEARNABILITY HYPOTHESIS : SUGGESTIONS FOR THE JAPANESE CONTEXT | COOK, Melodie; クック, メロディ |
2007年12月20日 | Orientation and Culture in Office-hour Interactions | COOK, Melodie; クック, メロディ |
検索結果表示: 1 - 5 / 5
|