DSpace DSpace 日本語
 

長崎県立大学学術リポジトリ >
東アジア評論 >
第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10561/1018

Title: 中国の地域ブランド戦略における政府と産業協会の役割
Author: 蘇, 朝暉
Author's alias: SU, Chaohui
Issue Date: 31-Mar-2010
Publisher: 長崎県立大学 東アジア研究所
Shimei: 東アジア評論
Issue: 2
Start page: 15
End page: 18
ISSN: 1883-6712
Keywords: 地域ブランド
地域ブランドマネジメント
政府
産業協会
URI: http://hdl.handle.net/10561/1018
Appears in Collections:第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
v2p15_su.pdf441.53 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Nagasaki Prefectural University attached library