DSpace DSpace English
 

長崎県立大学学術リポジトリ >
国際社会学部研究紀要 >
第3号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10561/1484

タイトル: 看図アプローチの「ものこと原理」を応用した 「紙芝居の下読み」の提案
タイトル(別表記): A proposal of the application of the “KANZU: Figurative-sign-interpretation” approach to the preparation for kamishibai performance
著者名: 柳田, 多聞
著者名(別表記): YANAGIDA, Tamon
発行日: 2018年12月28日
出版者: 長崎県立大学
雑誌名: 国際社会学部研究紀要
号: 3
開始ページ: 101
終了ページ: 110
ISSN: 2432616X
抄録: This study proposes a new method of the preparation for kamishibai performance. The method applied a cooperative learning approach, KANZU approach, to understand the pictures and stories of kamishibai works better. The significance of the preparation for kamishibai performance and merits of the KANZU approach were discussed.
キーワード: Kamishibai
KANZU approach
Preparation for kamishibai performance
URI: http://hdl.handle.net/10561/1484
出現コレクション:第3号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
v3p101_yanagida.pdf1.25 MBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

長崎県立大学附属図書館