DSpace DSpace 日本語
 

長崎県立大学学術リポジトリ >
東アジア評論 >
第13号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10561/1738

Title: 中国はアジアで日系自動車にキャッチアップできるのか―上海汽車、米GMとの国際戦略連携による対外競争戦略の事例研究―
Other Titles: China Automobile Industry Catch-up Strategy in Asia:A Case Study of Overseas Competitive Strategy by Shanghai Automotive Industry Corporation and General Motors
Author: 小原, 篤次
Author's alias: OHARA, Atsuji
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: 長崎県立大学東アジア研究所
Issue: 13
Start page: 73
End page: 84
ISSN: 1883-6712
Keywords: 上海汽車
走出去
一帯一路
直接投資
競争戦略
URI: http://hdl.handle.net/10561/1738
Appears in Collections:第13号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
v13p73_ohara.pdf2 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Nagasaki Prefectural University attached library